Potrošač ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija potrošača na robu.
Potrošač svojim potpisom na dostavnom listu prilikom preuzimanja paketa potvrđuje da je robu primio u ispravnom stanju.
Zakon ne predviđa povrat sledeće robe: robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 064 1525924 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu zlatarazivaljevic@yahoo.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 064 1525924 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu zlatarazivaljevic@yahoo.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (pravilnik možete preuzeti OVDE).
Zahtev za reklamaciju možete preuzeti OVDE
Svoj zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene na internet sajtu potrošač može prijaviti ONLINE prodavnici Zlatara Živaljević upućivanjem email poruke na adresu zlatarazivaljevic@yahoo.com. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamacije jeste broj narudžbine (broj pošiljke koji ste dobili u email poruci prilikom potvrde kupovine) i broj računa po kome je transakcija realizovana. ONLINE prodavnica Zlatara Živaljević će elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i na upućen zahtev odgovoriti saglasno zakonski definisanim rokovima (u roku od 5 radnih dana od datuma podnošenja reklamacije), prosleđivanjem reklamacionog lista na email koji je potrošač označio kao kontakt u kome će biti sadržana i odluka ONLINE prodavnice Zlatara Živaljević o daljem postupanju po pitanju prosleđene reklamacije.
Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 10 radnih dana. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Ukoliko ONLINE prodavnica Zlatara Živaljević iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužna je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Prodavac je, u slučaju da odbije reklamaciju:
– dužan da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
– dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
ONLINE prodavnica Zlatara Živaljević je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru o prodaji na daljinu.
UPUTSTVO ZA ODRŽAVANJE I ČUVANJE NAKITA
Greške na nakitu nastale u procesu proizvodnje mogu se reklamirati odmah nakon kupovine, a reklamacija se uvažava samo u slučajevima uredno popunjenog uputstva.
Reklamacija se ne može uvažiti ukoliko:
- nije priloženo uredno popunjeno uputstvo
- su oštećenja na artiklu mehaničke prirode ili su nastala izlaganjem hemikalijama, izbeljivačima, vodi, toploti ili vatri
- se artikal neprimereno koristi, zloupotrebljava i ne održava
- se artikal neovlašćeno popravlja
- se artikal pohaba nošenjem, starenjem, nepravilnom negom ili čišćenjem, gubitkom (gubitkom dela nakita) ili krađom bilo koje vrste.
GUESS nakit je izrađen od nerđajućeg čelika, presvučen je slojem rodijuma (0,075-0,1 mikrona). Kod artikala u zlatnoj boji prisutna je 12-karatna pozlata (0,2-0,25 mikrona), kao i pozlata u roze zlatnoj boji (preko 1 mikrona). Završni sloj se nanosi High TECH NANO tehnologijom kojom se postiže veća otpornost metala na tečnost. Kod određenih kolekcija nakita prisutni su sledeći materijali: prirodna koža, kaučuk, razne vrste veštačkog i prirodnog kamenja.
Nakit robnih marki ROSEFIELD, ESPRIT, POLICE, BROSWAY, CERRUTI 1881, ROBERTO CAVALI, izrađuju se od nerđajućeg čelika, presvučeni rodijumom ili prevlakom u boji žutog zlata ili PVD prevlakom u gun metal boji sa ili bez cirkona. Pojedine kolekcije u svom sastavu sadrže prirodnu kožu, kaučuk, i prirodno i veštačko kamenje. Pojedine kolekcije ROBERTO CAVALLI nakita su izrađene od legure prostih metala.
LEGURA PROSTIH METALA
Ukoliko je Vaš komad nakita napravljen od legure prostih metala zahteva od Vas posebnu pažnju prilikom nošenja i čuvanja. Kako biste zaštitili Vaš nakit, ne izlažite ga uticaju povišene temperature ili pojačane sunčeve toplote, ne dovodite nakit u kontakt sa sapunima, losionima, parfemima, lakovima za kosu ili bilo kojim sličnim hemikalijama i izbeljivačima. Nemojte kvasiti Vaš nakit. Izbegavati kupanje i spavanje sa nakitom i čuvajte ga od fizičkih oštećenja.
NERĐAJUĆI ČELIK
Nerđajući čelik je izuzetno tvrd i otporan materijal, korozivno rezistentan. Uprkost svemu nabrojanom nakit izrađen od nerdđajućeg čelika treba čuvati i pažljivo nositi kako bi Vam dugo trajao. Važno je napomenuti da ni jedan materijal nije otporan na mehanička oštećenja i ogrebotine. Rodijum kojim je nakit presvučen osetljiv je i neadekvatnim nošenjem i nepridržavanjem uputstvu, može se oštetiti i skinuti.
KOŽA, KRISTALI I SINTETIČKO KAMENJE
Nakit koji je izrađen sa delovima kože zahteva održavanje i čuvanje skladno materijalu koji je u osnovi. Nemojte kvasiti ovaj nakit pošto na ovaj način uništavate elastična svojstva same kože pa ona postaje kruta i brzo propada i puca. Nakit sa kristalima i sintetičkim kamenjemtakođe čuvajte u skladu sa materijalom koji je u osnovi i dodatno izbegavajte kvašenje i dejstvo parfema i ostalih hemikalija kako bi sjaj, postojanost i boja Vaših kristala bila dugovečna.
ČIŠĆENJE I ČUVANJE
Ukoliko je potrebno, možete čistiti Vaš nakit tako što ćete ga nežno obrisati suvom tkaninom. Nikad ne potapajte nakit u vodu. Ne koristite vrelu vodu, sušač na paru ili ultrasonik čistač u procesu čišćenja nakita. Nakit stavite na kraju, tek nakon nanošenja parfema, a nakon nošenja ga odložite u originalnu kutiju ili vrećicu da biste ga zaštitili od grebanja, mrlja ili ostalih oštećenja. Imajte u vidu da svakodnevno nošenje i znoj mogu uticati na izgled Vašeg nakita.
UPUTSTVO ZA ODRŽAVANJE I ČUVANJE SATOVA
Ispravnost Vašeg sata u smislu proizvodnih oštećenja i skrivenih mana, zagarantovana je u periodu od 24 meseca od datuma kupovine. Ne odgovaramo za oštećenja nastala usled nepridržavanja uputstva o korišćenju i vodootpornosti, lošeg održavanja, nesreća, prirodnih nepogoda i dejstava više sile kao ni za oštećenja nastala usled mehaničkog uticaja na samo kućište sata sa svim pripadajućim delovima (cirkon, šraf, pušer, kruna, staklo, narukvica, kaiš).
VAŽNO!!!
Pravo na reklamaciju se gubi ukoliko neovlašćeno lice ili neovlašćeni servis pokušavaju da izvrše popravku!
U slučaju reklamacije neophodno je priložiti popunjeno i overeno uputstvo od strane ovlašćenog prodajnog mesta. Neophodno je priložiti i fiskalni račun. Navedeni uslovi ne utiču na prava potrošača po važećem Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije.
UPUTSTVO ZA ODRŽAVANJE SATA
- Informišite se o stepenu vodootpornosti Vašeg sata i koristite ga u skladu sa prikazanim uputstvom
- Ne koristite funkcijske tastere (pušere) ili krunicu dok je sat izložen vlazi
- Sat nemojte koristiti u sauni
- Ukoliko u unutrašnjost sata prodre voda ili se pojavi kondenzacija, odmah, bez odlaganja predajte sat kod prodavca kod koga ste kupili sat ili u ovlašćeni servis
- Izbegavajte izlaganje sata na duži vremenski period ekstremno visokim ili niskim temperaturama ili izvorima jakog električnog polja i statičkog elektriciteta jer se mogu oštetiti mehanički i elektronski delovi sata
- Ukoliko je baterija prestala da radi, odmah je zamenite. Istrošenu bateriju nemojte ostavljati u mehanizmu sata jer može doći do trajnog oštećenja komponenti mehanizma
- Podešavanje datuma NIKADA ne vršite u periodu od 20:00h do 04:30h jer time rizikujete trajno oštećenje upčanika mehanizma.
- Izlaganje kožnih narukvica vlazi, znoju i hemijskim preparatima (parfemi, kreme itd.) mogu znatno skratiti životni vek istih
- Čišćenje sata vršite vlažnom mekanom krpom
- Ukoliko je kaiš ili guma na Vašem satu u beloj ili drugoj osetljivoj boji imajte na umu da kontakt sa određenim tkaninama Vaše garderobe ili hemikalijama (parfemi, kreme itd.) može dovesti do trajne promene boja na kaišu ili kućištu.
- Satovi u zlatnoj i rosegold boji kućišta kao i narukvice moraju se čuvati od kontakta sa hemikalijama (parfemi, kreme itd.) jer može doći do promene boje
U slučaju problema sa Vašim satom, obratiti se prvo maloprodajnom objektu u kom je izvršena kupovina ili drugoj ovlašćenoj maloprodaji.
Oznake vodootpornosti:
WR30m (3 bar) – sat je vodootporan samo an lagano prskanjem kišu i znoj
WR50m (5 bar) – sat je vodootporan i na pranje ruku
WR100m (10 bar) – sat je vodootporan i prilikom plivanja
WR200m (20 bar) – sat se može koristitit i za ronjenje